Kulture Colorfest

15 maart 2023 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Ondertussen zijn wij weer helemaal bijgekomen van Klein Curaçao. Afgelopen zaterdag zijn wij met het huis naar Kulture Colorfest geweest! Ik had mezelf opgeofferd om bob te zijn, omdat de rest (niet schrikken) allemaal aan de drugs gingen. Het was een leuk feestje, maar ik denk dat de rest het echt een geweldig feestje vond. Want als ik naar hun ogen keek.... De terugreis ging tot mijn verbazing erg goed. Iedereen zat rustig in de pick-up en zonder problemen konden wij weg. Omdat de verlichtingen hier zo slecht zijn zag ik een hobbel over het hoofd. Hierdoor schoot iedereen in de pick-up bak een meter de lucht in. Gelukkig trapte ik op de rem waardoor iedereen weer in de bak belande, anders lagen ze ben ik bang op straat. Maar voor de rest ging alles goed!

Kulture ColorfestCulture Kolorfest T43

De komende dagen staat de planning ook alweer vol. Vanavond moet ik een nieuw huisgenootje ophalen van het vliegveld, om vervolgens gelijk naar Madero te rijden. Er is namelijk een huisgenootje jarig en dat gaan wij met zijn allen natuurlijk vieren! Morgenmiddag gaan wij de Tela Spela houden. Dit houdt in dat bijna het hele huis (drank)activiteiten gaan uitvoeren in teams om te winnen. Daarna gaan wij uiteten met het huis omdat een ander huisgenootje ons vrijdag verlaat. Vrijdag gaan ik en een paar andere huisgenoten even kijken hoe duur het nou eigenlijk is om naar Colombia te gaan. Want nu wij in de buurt zijn kan het geen kwaad om daar een weekje naar toe te gaan toch? Nadat alles besproken is gaan wij weer uiteten bij de Visserij, voordat wij ons huisgenootje gaan afzetten op het vliegveld. Zaterdagavond gaan wij weer met een paar naar Zanzibar en zondag gaan wij met het huis de Christoffelberg beklimmen. Drukke planning, maar Hopi bon!

1. Anneke:
    16 maart 2023